Widok główny

  1. Szybkie filtrowanie wątków (ticketów) w/g statusu wątku oraz standardowe sortowanie. Dostępne statusy wątków:
    • Nowy (new) – zupełnie nowy wątek z wiadomością od klienta, który czeka na odpowiedź
    • Otwarty (open) – istniejący wątek, w którym klient wysłał nam wiadomość i oczekuje na odpowiedź
    • Oczekujący (pending) – istniejący wątek, w którym ostatnią wiadomością jest nasz wiadomość, oczekujemy na odpowiedź klineta
    • Zamknięty (closed) – wątek zamknięty.
  2. Zarządzanie wątkami:
    • Połącz – łączenie kilku wątków od jednego klienta w jeden. Więcej informacji tutaj (kliknij)
    • Powiąż – linkowanie wątków. Dzięki tej funkcji na stronie wątku jest link, dzięki czemu szybko możemy się przenieść do powiązanego wątku.
    • Zamknij – zmiana statusu wątku na Zamknięty (closed)
    • Usuń – usuwanie wątku
    • Dodaj – Tworzenie nowego wątku, aby jako pierwszy wysłać wiadomość do klienta. Więcej o tworzeniu nowego wątku jest tutaj (kliknij)
  3. Ustawienia kolumn daje możliwość wyświetlania kolumn, których najbardziej potrzebujemy.
  4. Wyszukiwanie wątków
    • Szukaj po tytule – wyszukiwanie wątków po jego tytule oraz nadawcy (jego nazwy oraz adresie e-mail)
    • Szukaj po treści – wyszukiwanie wątków po treści. System wyświetli wszystkie wątki, w których występuje wyszukiwana fraza.
  5. Filtrowanie wątków w/g opiekunów (pracowników) oraz grup. – Możemy wyświetlić wątki, które są przypisane do konkretnego pracownika lub całej grupy. Można również z korzystać w wyszukiwarki pracowników
  6. Filtrowanie w/g statusu wątków. Tak samo jak w pkt. 1, jednak tutaj mamy możliwość zaznaczenia kilku statusów jednocześnie.
  7. Filtrowanie w/g Priorytetu – Priorytety są ustawiane ręcznie w/g potrzeb przez opiekunów (pracowników)
  8. Filtrowanie w/g Typu – Typy wątków są ustawiane ręcznie w/g potrzeb przez opiekunów (pracowników)
  9. Filtrowanie w/g daty utworzenia wątku – Po kliknięciu otworzy się kalendarz, należy wybrać najpierw datę początkową, a następnie końcową. Jeśli chcemy wyszukać wątki tylko z jednego dnia należy dwa kliknąć na wybraną datę
  10. Filtrowanie w/g tagu – W każdym wątku można zdefiniować swoje tagi (np. zamówienie, zgłoszenie, Top Klient, itp). Tutaj możemy wyszukiwać wątki w/g tych tagów.
  11. Informacja o ilości wiadomości w danym wątku.
  12. Belka powiadomień – powiadomienia o nowych wiadomościach w wątkach, w których jesteśmy opiekunami, nowe zadania do wykonania, nowa wiadomość w wewnętrznym czacie. Więcej o powiadomieniach jest tutaj (kliknij)