Widok Ustawień

  1. Automatycznie przypisywanie zgłoszeń – definiujemy tutaj czy system ma przydzielać automatycznie nowe wątki (tickety) do opiekunów. Możemy również wybrać, którzy pracownicy będą brani pod uwagę przy przydzielaniu nowych wątków.
  2. Integracja z Facebookiem – Dzięki tej integracji będziemy mogli odpowiadać na przesłane wiadomości przez Messanger z poziomu naszego systemu. Więcej informacji o tym jak odpowiadać na te wiadomości jest tutaj (kliknij)
  3. Tutaj możemy zdefiniować Nazwę nadawcy, treść stopki oraz logo, które będą w szablonie wiadomości wysłanych to klienta w naszym wątku. Logo pojawi się górze szablonu

Użytkownicy

W tym dziale można zarządzać użytkownika, dodawać, usuwać, itp. Jak dodać nowego użytkownika opisujemy tutaj (kliknij)

Skrzynki pocztowe do obsługi wątków (ticketów)

Tutaj zarządzamy głównymi skrzynkami mailowymi do obsługi wątków przez cały zespół. Możemy je dodawać, usuwać. Decydować kto może z nich korzystać. Więcej informacji jak dodać nową skrzynkę znajduje się tutaj (kliknij)

Sklepy

Miejsce, w którym możemy zintegrować system z naszym sklepem. Dzięki tej integracji. Więcej informacji o integrowaniu sklepów jest tutaj (kliknij)