System CRM


Kompletny system obsługi Klienta w zaskakująco niskiej cenie!
Pomożemy Ci obsługiwać Twoich Klientów
szybciej i lepiej
Wypróbuj przez 30 dni za darmo !

Poznaj nasz system CRM do zespołowej obsługi Klienta.
SwiftResponse to przede wszystkim:
Praca zespołowa
Dzięki nam cały Twój zespół może odbierać i wysyłać wiadomości z jednej, głównej skrzynki mailowej Twojej firmy, a mimo to każdy pracownik biura obsługi klienta ma możliwość indywidualnej obsługi Twojego klienta. Jeśli zechcesz system przypisze do klienta konkretnego pracownika BOK, który będzie miał stały kontakt z klientem – wszystko automatycznie !
Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu
Naszym celem jest zgromadzenie wszystkich kanałów komunikacji w jednym miejscu – dla Twojej wygody oraz wydajności Twojego zespołu. Posiadamy już integrację lub wkrótce ją uruchomimy (główna skrzynka mailowa firmy; indywidualne skrzynki mailowe; facebook; instagram; chat na stronie www; telefon (voip)
Niska i elastyczna cena
Pragniemy, aby nawet najmniejsze firmy mogły korzystać z naszej oferty. Koszt to tylko 10 zł netto/mc za aktywne stanowisko. Bez stałych abonamentów, bez zobowiązań. Oznacza to ogromną elastyczność oraz dowolność. Jest to idealne rozwiązane dla branż sezonowych. Jeśli w okresie niższego sezonu Twoi pracownicy nie korzystają z naszego systemu to nie płacisz za nich !



Wiele kanałów komunikacji w jednym miejscu
Poprawisz wydajność swojego zospołu Biura Obsługi Klienta
Widok całej korespondencji z Klientem
Kontrola poziomu obsługi Klienta
W prosty sposób zlecisz zadania innym użytkownikom systemu
Nieograniczone miejsce na załączniki i maile
Uporządkowana korespondencja z klientami
Sprawne i szybkie odpowiedzi na pytania Klientów
Elastyczność w rozliczeniu

Elastyczna cena
PLN
10
netto/mc
-
Pełna funkcjonalność
-
Naliczane wyłącznie za aktywne stanowisko w miesiącu rozliczeniowym
-
Nielimitowana przestrzeń dyskowa na maile i załączniki
-
Gwarancja ceny przez cały czas
-
Testuj przez 30 dni bez ograniczeń ! Bez podawania numeru karty kredytowej
Czego możesz się jeszcze spodziewać ? Sprawdź poniżej….
Wsparcie dla klientów na najwyższym poziomie
- System ticketowyW sysemie email od klienta zmienany jest na wątek, w którym znajdują się wszystkie informacje tj, status, priorytet, załączniki i wiele innych informacji dotyczących tego wątki
- Automatyczne przypisanie pracownikaZarządzanie wiadomościami od klientów stanie się łatwiejsze. System analizuje, który z pracowników będzie mógł najszybciej odpisać i przydziela go do wiadomości Klienta
- Nie ominiesz już żadnej wiadomościKażda wiadomość Klienta jest rejestrowana w systemie, otrzymuje swój status oraz może zostać automatycznie przypisana do pracownika Biura Obsługi Klienta. Możesz łatwo wyświetliść wiadomości, które nadal czekają na odpowiedź od Twoich pracowników
Prosty system płatności bez ukrytych kosztów
