Funkcje


obsłużyć Twoich klientów
lepiej i szybciej.
Sprawnie zarządzaj rozmowami z Klientami

Zamiana maili w wątek
Jeśli Klient wyśle do Ciebie wiadomość, system założy nowy wątek, a każdy nowy mail w tej samej sprawie będzie dołączony do tego wątku. Dzięki temu rozwiązaniu łatwiej utrzymać porządek w korespondencji z Klientami.

Zmiana odpowiedzi w e-mail
Mimo, że w systemie korespondencja wyświetlana jest w wątku, to nasze odpowiedzi system zamienia, wysyłając do klienta klasycznego maila. W mailu do klienta pod główną wiadomością jest również załączony skrót całej korespondencji.

Powiązywanie zamówień
System jest z integrowany z platformą PrestaShop (wkrótce pojawią się nowe integracje). Dzięki nim na stronie wątku będą dostępne podstawowe informacje o zamówieniu (takie jak: data, numer zamówienia, status, kwota).

Typ, Priorytet oraz Tagi
Wymienione w tytule statusy są nadawnane ręcznie przez pracownika BOK według własnego uznania. Istnieje możliwość definiowania i dodawania własnych tagów do każdego wątku (np. express, ważny klient, itp.). Następnie można filtrować i wyświetlać wątki z szukanym tagiem. Daje to szeroką game możliwiość i customizacji na potrzeby każdego biznesu.

Filtrowanie wątków
Istnieje możliwość filtrowania wątków na kilku płaszczyznach. Można wyświetlić tylko wątki konkretnego pracownika. Każdy z pracowników może także wyświetlić wątki, które są do niego przydzielone. Wiadomości można przefiltrować według statusu, co daje możliwość wyświetlenia wątków, które wymagają odpowiedzi. Kolejnymi filtrami są priorytety, typy, data utworzenia.
Zwiększ produktywność zespołu

Komentarze do wątku
Istnieje możliwość dodania komentarza/notatki do wątku, które są widocznie jedynie dla pracowników. Jest to bardzo przydatne w przypadku, kiedy chcemy odnotować istotny fakt z punktu widzenia obsługi klienta lub gdy w obsługę klienta jest zaangażowana więcej niż jedna osoba. Kontakt wewnątrz firmowy zostanie przyspieszony!

Szybkie odpowiedzi
Każdy pracownik ma możliwość zdefiniowana własnych szablonów odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, które łatwo i szybko może użyć podczas kontaktu z klientem. Każdy pracownik korzystający z gotowych szablonów odpowiedzi będzie w stanie szybciej odpisywać na maile Klientów.

Przydzielanie wątków do pracowników
System daje możliwość automatycznego lub ręcznego przydzielania wątków. W przypadku automatycznego przydzielania system monitoruje każdego pracownika. Na podstawie informacji tj średni czas odpowiedzi danego pracownika oraz ilość wiadomości, na które musi jeszcze odpowiedzieć, system wylicza, kto najszybciej odpisze na wiadomość.

Połączone wątki
Z klientem możemy prowadzić konwersacje w kilku wątkach. Aby dostęp do nich był łatwy, system automatycznie je wyświetla w lewej kolumnie wątku.

Tworzenie nowych wątków
Pracownik może utworzyć nowy wątek (podając jego tytuł, adres mailowy klienta oraz ewentualnie jego imię i nazwisko) i wysłać do klienta wiadomość.
Optymalizacja i autmatyzacja pracy

Zadania
W wątku tym samym miejscu, w którym umieszczone są notatki, możemy zlecać zadania innym pracownikom.

Załączniki
System pozwala na przesyłanie załączników pomiędzy klientem, a pracownikiem BOK.

Ręczne i automatyczne łączenie wątków
System daje możliwość automatycznego lub ręcznego przydzielania wątków do pracowników.
Prosty system płatności bez ukrytych kosztów
