Dodawanie indywidualnych skrzynek mailowych

SwiftResposne.pl ma wbudowanego również tradycyjnego klienta pocztowego. Aby z niego korzystać należy dodać skrzynki mailowe w ustawieniach systemu. Istnieje możliwość udostępnienia skrzynki mailowej więcej niż jednemu użytkownikowi.

Wejdź do Ustawienia > Agent pocztowy. Kliknij „Dodaj”

1. Twoje imię – Twoja nazwa, która będzie widoczna jako „nadawca wiadomości” u odbiorców Twoich wiadomości

2. Adres mailowy, Hasło do skrzynki

3. Przypisani pracownicy – komu przydzielasz dostęp do skrzynki

4. Dane serwera poczty wychodzącej oraz przychodzącej. Dane te uzyskasz u swojego dostawcy. Są to te same dane, które należy podać podczas konfiguracji każdego klienta pocztowego np. Outlook.

Wszystkie operacje wykonane w SwiftResponse na mailach są zapisywane na Twoim serwerze i będą widoczne w innych Twoich klientach pocztowych np. Outlook