SwiftResposne.pl ma wbudowanego również tradycyjnego klienta pocztowego. Aby z niego korzystać należy dodać skrzynki mailowe w ustawieniach systemu. Istnieje możliwość udostępnienia skrzynki mailowej więcej niż jednemu użytkownikowi.
Wejdź do Ustawienia > Agent pocztowy. Kliknij „Dodaj”
![](https://swiftresponse.pl/wp-content/uploads/2021/01/Screenshot_2020-03-23-Swiftresponse-CRM7-1536x508-1-1024x339.png)
1. Twoje imię – Twoja nazwa, która będzie widoczna jako „nadawca wiadomości” u odbiorców Twoich wiadomości
2. Adres mailowy, Hasło do skrzynki
3. Przypisani pracownicy – komu przydzielasz dostęp do skrzynki
4. Dane serwera poczty wychodzącej oraz przychodzącej. Dane te uzyskasz u swojego dostawcy. Są to te same dane, które należy podać podczas konfiguracji każdego klienta pocztowego np. Outlook.
Wszystkie operacje wykonane w SwiftResponse na mailach są zapisywane na Twoim serwerze i będą widoczne w innych Twoich klientach pocztowych np. Outlook