Wszystko co potrzebne do sprawnej obsługi klienta w jednym miejscu
Integracja z dowolną skrzynką email
Swfitresponse daje Ci możliwość podłączenia nieograniczonej liczby kont email aż w dwóch trybach.
- Jako główna skrzynka przechwytująca maile i zamieniająca je na zgłoszenia
- Jako zwykły klient pocztowy, do którego możesz ograniczać dostęp poszczególnym urzytkownikom
Czytaj więcej o integracji email
Integracja z popularnymi platformami sprzedażowymi
Na tą chwilę Swiftresponse umożliwia integracje z największymi platformami sprzedażowymi w Polsce, takimi jak Prestashop, eSklep (home.pl), czy Shoper.
Dzięki tej integracji w prosty i szybki sposób uzyskasz dostęp do podstawowych informacji o zamówieniach klienta z którym aktualnie prowadzisz korespondencję.
Czytaj więcej o integracji: Prestashop | eSklep | Shoper
Integracja z social media
Z doświadczenie wiemy jak wielu klientów preferuje komunikację przez Facebooka lub Instagrama. Dlatego Swiftresponse daje możliwość podłączenia tych kont.
Dzięki tej integracji z jednego miejsca możesz zarządzać swoją korespondencją nadesłaną przez znane social media.
* Ze względu na dynamiczne zmiany w API tych usług funkcjonalności integracji social media dostępne w formie beta, co oznacza, że czasami mogą występować nieoczekiwane błędy w działaniu