Integracja ze sklepem – eSklep home.pl

SwiftResponse daje możliwość z integrowanie naszego systemu z popularnymi platformami e-commerce. Integracja sprawi, że na stronie wątku (ticketa) będą wyświetlane podstawowe informacje o zamówieniach. Zamówienia są powiązane z wątkiem po adresie mailowym klienta – nadawcy wiadomości. To znaczy, że zostaną wyświetlone wszystkie zamówienia klienta, które są zarejestrowane na ten sam adres email, który wysłał do nas daną wiadomość.

Bez obaw!

SwiftResponse nie wpływa w żaden sposób na zamówienia ze sklepu. Integracja polega tylko na zaczytywaniu szczegółów zamówień i ma charakter czysto informacyjny

Podłączenie sklepu krok po kroku

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia
  2. Następnie wybierz Sklepy
  3. Kliknij w link Podłącz sklep
  1. W nowym oknie uzupełnij wszystkie wymagane informacje
    1. Jako silnik sklepu wybierz: Home.pl – eSklep
    2. W polu Przyjazna nazwa sklepu podaj dowolną rozpoznawalną dla Ciebie nazwę
    3. Jako Adres API musisz podać adres URL swojego sklepu.
    4. Użytkownik i Hasło – tutaj musisz podać dane ustanowione podczas tworzenia użytkownika API w systemie Twojego sklepu. Jak to zrobić możesz przeczytać tutaj: > Jak dodać administratora z dostępem do WebAPI?
  2. W prawym górnym rogu naciśnij przycisk zapisu lub użyj kombinacji CTRL+S

Sprawdzenie poprawności podłączenia

Przejdź teraz do dowolnego zgłoszenia. Jeśli wszystkie dane podane di integracji są poprawne to w bloku po lewej stronie pojawią się zamówienia znalezione w danym sklepie, które zostały złożone z tego samego adresu email, co w zgłoszeniu.