Jeśli chcesz aby maile wpadające na Twoją skrzynkę firmową (np. biuro@twoja-firma.com) były automatycznie przechwytywane przez Swiftresponse musisz wprowadzić odpowiednią konfigurację do systemu.
Dzięki temu mechanizmowi każda nowa wiadomość która pojawi się na Twojej poczcie biurowej zostanie zamieniona na zgłoszenie, które można przypisać do odpowiedniego użytkownika, śledzić jego status, dodawać notatki i wiele wiele innych.
Czy wiesz, że Swiftresponse używa innowacyjnej technologi przechwytywania wiadomości email, która nie wymaga od Ciebie skomplikowanej edycji rekordów DNS u dostawcy poczty? Wszystko możesz skonfigurować w jednym miejscu!
Jak dodać nową skrzynkę krok po kroku
- W głównym menu kliknij w „Ustawienia”, następnie w przycisk „Skrzynki pocztowe”. Aby dodać pierwszą skrzynkę kliknij przycisk „Dodaj” umieszczony po prawej stronie belki w danej karcie.
- Podaj adres email skrzynki z której chcesz aby maile zostały przechwycone do systemu.
- Podaj hasło do skrzynki
- Adres serwera na którym znajduje się Twoja poczta (np. „mail.onet.pl” lub „mail.gmail.com”)
- Port serwera poczty (Zazwyczaj 143 lub 993)
- Wybierz co ma się stać z wiadomością, po tym jak zostanie zaczytana przez Swiftresponse. Najczęstszym i najbezpieczniejszym wyborem jest Przenieś do folderu dzięki czemu zawsze w razie problemów będziesz mieć dostęp do oryginalnej wiadomości
Osobiście odradzamy wybór opcji Usuń wiadomość z wiadomych względów 🙂 - Kliknij Zapisz i tyle – napisz teraz nową wiadomość na adres skrzynki którą dodałeś, żeby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie.