Integracja ze sklepem – PrestaShop

SwiftResponse daje możliwość z integrowanie naszego systemu z popularnymi platformami e-commerce. Integracja sprawi, że na stronie wątku (ticketa) będą wyświetlane podstawowe informacje o zamówieniach. Zamówienia są powiązane z wątkiem po adresie mailowym klienta – nadawcy wiadomości. To znaczy, że zostaną wyświetlone wszystkie zamówienia klienta, które są zarejestrowane na ten sam adres email, który wysłał do nas daną wiadomość.

Integracja z PrestaShop

Konfigurowanie integracji SwiftResponse z platformą sklepową

Wejdź do Ustawienia -> Sklepy, następie podaj lub wybierz

  • Silnik sklepu (np. PrestaShop)
  • Klucz – do pobrania w panelu administracyjnym sklepu
  • Nazwa użytkownika – indywidualna nazwa sklepu. Opcja ta nie ma wpływu na funkcjonowanie integracji. Jest przydatna podczas, gdy mamy w integrowane więcej niż jeden sklep. Wtedy po nazwie można je rozróżnić
  • apiURL – adres API, najczęściej ma postać www.twoj_sklep.pl/api

Następnie kliknij Zapisz

Pobieranie Klucza w panelu administracyjnym PrestaShop

W panelu administracyjnym sklepu wejdź do Zaawansowane -> Api, następnie

  • Włącz API PrestaShop
  • Włącz tryb CGI dla PHP
  • W sekcji API kliknij Dodaj nowy
Generowanie klucza API do integracji
  • Kliknij Generuj! – zostanie wygenerowany klucz, który należy skopiować i wkleić w ustawieniach SwiftResposne
  • Opis klucz jest dowolny
  • Uprawnienia – SwiftResposne nie dokonuje żadnych modyfikacji w zamówieniach, dlatego wystarczy, że nadamy prawa do odczytu (GET i HEAD), najlepiej dla wszystkich pozycji.

Od tego momentu SwiftResponse będzie na bieżąco pobierał informacje o zamówieniach