SwiftResponse daje możliwość z integrowanie naszego systemu z popularnymi platformami e-commerce. Integracja sprawi, że na stronie wątku (ticketa) będą wyświetlane podstawowe informacje o zamówieniach. Zamówienia są powiązane z wątkiem po adresie mailowym klienta – nadawcy wiadomości. To znaczy, że zostaną wyświetlone wszystkie zamówienia klienta, które są zarejestrowane na ten sam adres email, który wysłał do nas daną wiadomość.
Integracja z PrestaShop
Wejdź do Ustawienia -> Sklepy, następie podaj lub wybierz
- Silnik sklepu (np. PrestaShop)
- Klucz – do pobrania w panelu administracyjnym sklepu
- Nazwa użytkownika – indywidualna nazwa sklepu. Opcja ta nie ma wpływu na funkcjonowanie integracji. Jest przydatna podczas, gdy mamy w integrowane więcej niż jeden sklep. Wtedy po nazwie można je rozróżnić
- apiURL – adres API, najczęściej ma postać www.twoj_sklep.pl/api
Następnie kliknij Zapisz
Pobieranie Klucza w panelu administracyjnym PrestaShop
W panelu administracyjnym sklepu wejdź do Zaawansowane -> Api, następnie
- Włącz API PrestaShop
- Włącz tryb CGI dla PHP
- W sekcji API kliknij Dodaj nowy
- Kliknij Generuj! – zostanie wygenerowany klucz, który należy skopiować i wkleić w ustawieniach SwiftResposne
- Opis klucz jest dowolny
- Uprawnienia – SwiftResposne nie dokonuje żadnych modyfikacji w zamówieniach, dlatego wystarczy, że nadamy prawa do odczytu (GET i HEAD), najlepiej dla wszystkich pozycji.
Od tego momentu SwiftResponse będzie na bieżąco pobierał informacje o zamówieniach