Integracja ze sklepem – Shoper

SwiftResponse daje możliwość z integrowanie naszego systemu z popularnymi platformami e-commerce. Integracja sprawi, że na stronie wątku (ticketa) będą wyświetlane podstawowe informacje o zamówieniach. Zamówienia są powiązane z wątkiem po adresie mailowym klienta – nadawcy wiadomości. To znaczy, że zostaną wyświetlone wszystkie zamówienia klienta, które są zarejestrowane na ten sam adres email, który wysłał do nas daną wiadomość.

Bez obaw!

SwiftResponse nie wpływa w żaden sposób na zamówienia ze sklepu. Integracja polega tylko na zaczytywaniu szczegółów zamówień i ma charakter czysto informacyjny

Podłączenie sklepu krok po kroku

integracja-shoper
  1. Zaloguj się do swojego systemu Swiftresponse
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia > Sklepy
  3. Kliknij w link Podłącz sklep
  4. W nowym oknie uzupełnij wszystkie wymagane informacje
    1. Jako silnik sklepu wybierz: Shoper
    2. W polu Przyjazna nazwa sklepu podaj dowolną rozpoznawalną dla Ciebie nazwę
    3. Jako Adres API musisz podać adres URL swojego sklepu. Najlepiej podać tutaj wewnętrzną domenę nadawaną przez Shoper w stylu: „https://sklep123456.shoparena.pl”
    4. Użytkownik i Hasło – tutaj musisz podać dane ustanowione podczas tworzenia użytkownika API w systemie Shoper. Jak to zrobić możesz przeczytać tutaj: > Jak w Shoperze utworzyć dostęp po API
  5. W prawym górnym rogu naciśnij przycisk zapisu lub użyj kombinacji CTRL+S

Sprawdzenie poprawności podłączenia

Przejdź teraz do dowolnego zgłoszenia. Jeśli wszystkie dane podane di integracji są poprawne to w bloku po lewej stronie pojawią się zamówienia znalezione w danym sklepie, które zostały złożone z tego samego adresu email, co w zgłoszeniu.