Szybkie filtrowanie wątków (ticketów) w/g statusu wątku oraz standardowe sortowanie. Dostępne statusy wątków:
Nowy (new) – zupełnie nowy wątek z wiadomością od klienta, który czeka na odpowiedź
Otwarty (open) – istniejący wątek, w którym klient wysłał nam wiadomość i oczekuje na odpowiedź
Oczekujący (pending) – istniejący wątek, w którym ostatnią wiadomością jest nasz wiadomość, oczekujemy na odpowiedź klineta
Zamknięty (closed) – wątek zamknięty.
Zarządzanie wątkami:
Połącz – łączenie kilku wątków od jednego klienta w jeden. Więcej informacji tutaj (kliknij)
Powiąż – linkowanie wątków. Dzięki tej funkcji na stronie wątku jest link, dzięki czemu szybko możemy się przenieść do powiązanego wątku.
Zamknij – zmiana statusu wątku na Zamknięty (closed)
Usuń – usuwanie wątku
Dodaj – Tworzenie nowego wątku, aby jako pierwszy wysłać wiadomość do klienta. Więcej o tworzeniu nowego wątku jest tutaj (kliknij)
Ustawienia kolumn daje możliwość wyświetlania kolumn, których najbardziej potrzebujemy.
Wyszukiwanie wątków
Szukaj po tytule – wyszukiwanie wątków po jego tytule oraz nadawcy (jego nazwy oraz adresie e-mail)
Szukaj po treści – wyszukiwanie wątków po treści. System wyświetli wszystkie wątki, w których występuje wyszukiwana fraza.
Filtrowanie wątków w/g opiekunów (pracowników) oraz grup. – Możemy wyświetlić wątki, które są przypisane do konkretnego pracownika lub całej grupy. Można również z korzystać w wyszukiwarki pracowników
Filtrowanie w/g statusu wątków. Tak samo jak w pkt. 1, jednak tutaj mamy możliwość zaznaczenia kilku statusów jednocześnie.
Filtrowanie w/g Priorytetu – Priorytety są ustawiane ręcznie w/g potrzeb przez opiekunów (pracowników)
Filtrowanie w/g Typu – Typy wątków są ustawiane ręcznie w/g potrzeb przez opiekunów (pracowników)
Filtrowanie w/g daty utworzenia wątku – Po kliknięciu otworzy się kalendarz, należy wybrać najpierw datę początkową, a następnie końcową. Jeśli chcemy wyszukać wątki tylko z jednego dnia należy dwa kliknąć na wybraną datę
Filtrowanie w/g tagu – W każdym wątku można zdefiniować swoje tagi (np. zamówienie, zgłoszenie, Top Klient, itp). Tutaj możemy wyszukiwać wątki w/g tych tagów.
Informacja o ilości wiadomości w danym wątku.
Belka powiadomień – powiadomienia o nowych wiadomościach w wątkach, w których jesteśmy opiekunami, nowe zadania do wykonania, nowa wiadomość w wewnętrznym czacie. Więcej o powiadomieniach jest tutaj (kliknij)