Widok wątku

  1. Dane Klienta, które można edytować klikając Zmień
  2. Powiązane wątki – jeśli w systemie istnieją wątki (tickety) korespondencji z tym samym klientem będą one tutaj widoczne. Można w nie kliknąć, aby przenieść się szybko do podlinkowanego wątku.
  3. Podstawowe dane o wątku. Można tutaj zmienić opiekuna oraz priorytet i typ. Można również dodać własne tagi, dzięki którym będzie mogli później wyszukać wątek
  4. Podstawowe informacje o zamówieniach, które istnieją w naszym sklepie dla tego klienta (identyfikacja po adresie mailowym klienta)
  5. Pole do redagowania odpowiedzi, którą wyślemy do klienta
  6. Lista z zapisanymi szybkimi odpowiedziami, po wybraniu odpowiedniej tekst odpowiedzi w klei się w pole do redagowania odpowiedzi. Informacja jak tworzyć szybkie odpowiedzi znajduje się tutaj
  7. Komentarze i zadania – Więcej o informacji o komentarzach (kliknij) oraz zadaniach (kliknij)
  8. Lista wszystkich załączników, które pojawiły się w tym wątku. Lista plików posegregowana chronologicznie.